هه هه

خنده بازار
خنده دار
هه هه
ن : درسا ت : دو شنبه 17 خرداد 1395 ز : 12:38 | +

تازه با اصطلاح "شب شيك" كنار اومده بودم

كه يكي گفت "تاريكي به كام"

 

این پیاز قرمزا جوری اشک آدم رو درمیارن که آدم به شک میفته نکنه اتفاقی افتاده و بهمون نمیگن :|

 

 

 

من اگه فامیلیم "ضیا" بود
اسم بچمو میزاشتم "نگو" ^__^

 

 

تو اين تبليغا هميشه تو يخچالشون كيك و توت فرنگي و شير كاكائو دارن





اين چيزا تو خونه ي ما قبل از اينكه به يخچال برسه تموم ميشهانقدر با خودم حرف زدم این چندوقته، که دیگه جلسه ای بیست تومن از خودم میگیرم |:

 

 

 دخترا وقتی ازدواج میکنن


اولین کسی که از دستش راحت میشه کیه ؟
.
.
.
.
.
.
.
حافظ شیرازی

والا

از بس که فال میگیرن 

 

 

 

 

من از همینجا پدر و مادرمو به چالش سکوت






















درمقابل دیدن نمراتم دعوت میکنم !!
بچه ها کپی کنید چالش همگانی بشه

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by dorsajoooon
This Template By Theme-Designer.Com